Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Febrer 09, 2012, 11:06:40 am
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: http://llopsaegalzeran.blogspot.com/

Notícies llops

Agrupament Escolta Galzeran  |  General  |  General (Moderadors: Adeta, AlBeRt_CaP)  |  Tema: CERIMÒNIA DE PASOS « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: CERIMÒNIA DE PASOS  (Llegit 350 cops)
gerard
Visitant
« el: Octubre 14, 2007, 02:17:40 pm »

CERIMÒNIA DE PASOS
Obro el tema de la cerimònia de passos, que no entenc perquè no s'havia obert encara.  Huh?

Bé doncs... Que m'h he passat genial, com tots i que penso que s'haurien de fer més campaments semblants a aquesta cerimònia que, de fet, tempoc sé com van ser les altres cerimònies perquè és la primera que faig.

Us ho heu currat molt caps! Moltes gràcies per la vostre confiança als pioners (sobretot als caps de PIOS) i Gerard... molt simpàtica la broma de passar-te a follets ¬¬. Cheesy

A.E GALZERAN, SOM ELS MILLORS ^^

VISCA L'ESCOLTISME!

SEMPRE A PUNT!

Gerard Pioner*

CERIMÒNIA DE PASOS
« Darrera modificació: Octubre 15, 2007, 06:23:25 pm per gerard » En línia
RuCen
Carai, aquest si que posteja!
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 467

Veure Perfil
« Resposta #1 el: Octubre 14, 2007, 08:17:50 pm »

Pobre ex-llop...

en fin son cosas q pasan, si preguntas debes esperar cualquier respuesta...

de todas formas no es motivo para q digas q se lo ha pasado mal
En línia
Dri

Missatges: 456

Epic-cap

Veure Perfil
« Resposta #2 el: Octubre 14, 2007, 08:58:28 pm »

Estic cansat, em fan mal els musculs, he dormit fatal i poc i no em vaig portar cap jersei pero en els proxims campaments no falto Grin

I ara a falta de que algu porti fotos al cau d'aquest cap de setmana en posare 3 que he fet amb el mobil per anar fent boca.

En aquesta podem veure a les dues pioneres Mireia i alba lligades de mans per fer una carrera. A la seva esquerra trobem als pioners Gerard i Roger provant un sistema alternatiu per la cursa  Wink

i ara dues fotos del campament d'avui diumenge al mati (fotos sugerides per la cap Ada).
Falten les tendes que els pioners es van emportar per fer una petita excursio.

En línia

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
AlBeRt_CaP
Hércules

Missatges: 431

Sempre ApunT! AUUU!!!!

Veure Perfil
« Resposta #3 el: Octubre 14, 2007, 10:00:11 pm »

Algú té una foto del campament senser? Molaria veure'l!!
En línia

El veritable amic és aquell que sabent els teus defectes, continua sent el teu amic.
viktorkap

Missatges: 267

Veure Perfil WWW
« Resposta #4 el: Octubre 15, 2007, 12:04:44 am »

Eii Felicitats a tots els nens/es que han passatr d'unitat i animar-vos per agafr aquest nou projecte amb mes il.lusió que mai! A tots els que teniu nous companys animar-vs per que els hi feu arribar tots els vostres coneixements "escoltils" i de companyerisme que apreneu al cau!.. i Sobretot Felicitat als caps per aconseguir que un any mes la cerimonia de passos del A.E Galzeran sigui un exit!!

I com no.. Pioners/es Moltes felicitats per la vostre PROMESA!!! ja sou escoltes per a tota la vida estigeu o no al cau! Wink

Vull veure les fotos.. I perdó per no poder passar (causes personals..) ha estat la primera cerimonia de passos del A.E galzeran en 12 anys que el Viktorkap no ha estat present.. ;..(

Una abraçada a tots!
Vik
En línia

Pim pam pum.. . SeMpRe A pUnT !!!
Adeta
Hércules

Missatges: 631

Tengo el mundo en mis manos!

Veure Perfil
« Resposta #5 el: Octubre 15, 2007, 01:40:16 pm »

Bueno jo dir que m'ho vaig passar molt i molt be!!! Tot i el fred de les nits, crec uqe ha sigut una cerimonia molt maca!!!

Un petonets a tots!
« Darrera modificació: Octubre 15, 2007, 11:40:25 pm per Adeta » En línia

Construint un món millor...

SEMPRE A PUNT!!!

....AdëTã....
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
Agrupament Escolta Galzeran  |  General  |  General (Moderadors: Adeta, AlBeRt_CaP)  |  Tema: CERIMÒNIA DE PASOS « anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!