Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Febrer 11, 2012, 12:28:24 am
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: http://llopsaegalzeran.blogspot.com/

Notícies llops

Agrupament Escolta Galzeran  |  Unitats  |  Galzesaurus (Moderadors: viktorkap, kainsito)  |  Tema: Unitat de pares « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Unitat de pares  (Llegit 2290 cops)
jan
Principiant
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 7

Veure Perfil
« el: Febrer 19, 2008, 12:06:08 pm »

Be, mai vaig estar a la unitat del Galzeaurus, doncs vaig venir just quan s'estaven desfent em sembla, pero el poc que vaig veure ho vaig trovar interessant, doncs els veia preparant carnaval, o apats o coses aixi.

Pels pares ens es molt dificil entrar en aquesta mena de contactes i activitats, com les que ens vareu propossar en la ultima reunio de pares, intentant motivar-nos, ja que com ja sabeu, mai tenim temps de res doncs estem molt enfeinats, procurant que no falti res als nostres fills i families, i amb les nostres cabories :-P

Encara aixi, no em semblaria malament que intentessim fer alguna cosa al respecte, sempre, en el ben entes que, orientat a donar-vos mes suport en tot el que feu els caps...

Per aixo us vull fer veure que, mes aviat, enlloc de preparar-nos activitats o sugerir-nos-les, ens proposseu com us podem ser mes utils, tan sigui en les vostres excursions, com en els apats que fem despres de cada una d'elles, o be en temes de gestio... sempre que aixo no impliqui res que vosaltres no hagueu de fer o controlar pel fet de ser caps, i sempre com a suport, mai com a responsables de les vostres unitats, que per aixo sou vosaltres els caps.

Un bon cap tambe ha de saber delegar les feines en els seus col·laboradors, i aixo es el que si m'ofereixo a fer-vos, en el meu cas particular, i estic segur que qualsevol pare tambe us ajudaria, nomes es questio de demanar (qui no plora no mama!), i el NO sempre el teniu :-)

Per si no us ho havian dit mai, o fa temps que no ho sentiu deixe-me dir-vos que ...

¡Feu una feina formidable! :-)

I mai us podre agraïr el suficient la vostre feina, que us pot semblar molt feixuga per molts de vosaltres, degut al ritme frenetic d'activitats personals que molts de vosaltres ja porteu, pero que ens dona moltes esperances a molts pares i als nostres fills que UN ALTRE MON ES POSSIBLE! Un mon on els valors propis de les persones estiguin per damunt dels valors economics o sense seny que estem quasi be tots comdenats a patir avui en dia.

Sigui com sigui, gracies de tot cor.

Salut
jan
En línia
viktorkap
Hércules
Carai, aquest si que posteja!

Missatges: 267

Veure Perfil WWW
« Resposta #1 el: Febrer 20, 2008, 12:28:20 am »

Gracies Joan!
La veritat que escrits com el teu son els que fan que centenars de Caps continuin dia a dia amb el mateix projecte educatiu que ens uneix a tots i totes en el món de l'escoltisme.

Gracies per animar als caps de l'agrupament d'aquesta manera!  paraules com aquestes son sempre benvigudes i poques vegades arriben i la veritat que es necesiten com qualsevol crítica o pràctica que malauradament estem mes acostumats a fer..

Tot i no estar els dissabtes al cau amb els nens/es m'identifico molt amb el que dius com a membre de consell i en nom de tot el consell et dono una gran abraçada i un GRACIES! enorme! Wink

Gracies per permetre que deixem aquest món millor que l'hem trobat!
Sempre a punt
Viktorkap!
En línia

Pim pam pum.. . SeMpRe A pUnT !!!
Adeta

Missatges: 631

Tengo el mundo en mis manos!

Veure Perfil
« Resposta #2 el: Febrer 20, 2008, 04:49:55 pm »

gràcies per aquestes paraules ja que venen en un moment on més les necessitem!!

Sense pares amb el teu pensament i el suport que ens doneu...no sé que fariem!!!

Gràcies...i m'has deixat sense paraules!...

Ada
En línia

Construint un món millor...

SEMPRE A PUNT!!!

....AdëTã....
AlBeRt_CaP

Missatges: 431

Sempre ApunT! AUUU!!!!

Veure Perfil
« Resposta #3 el: Febrer 21, 2008, 12:06:33 am »

Ju... k maco... snif snif
En línia

El veritable amic és aquell que sabent els teus defectes, continua sent el teu amic.
Anita
Principiant
**

Missatges: 12

Veure Perfil
« Resposta #4 el: Març 06, 2008, 07:52:41 pm »

un poco pobree noo sta "unida"

tindriemm q proposarr q es tornii a posar en
marxaa aixoo dels galzesauros!!
Cheesy
En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
Agrupament Escolta Galzeran  |  Unitats  |  Galzesaurus (Moderadors: viktorkap, kainsito)  |  Tema: Unitat de pares « anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!