Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Febrer 10, 2012, 08:37:55 am
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: http://folletsaegalzeran.blogspot.com/

Notícies follets

Agrupament Escolta Galzeran  |  Unitats  |  Pioners (Moderador: RuCen)  |  Tema: passos! « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: passos!  (Llegit 1014 cops)
mireietta
Caps
Carai, aquest si que posteja!
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 261

=)

Veure Perfil
« el: Septembre 27, 2008, 02:36:56 pm »

piooos??
seguim amb vidaa?? xk axo esta mes moort..  Undecided

wenu wenuu.. aiaam.. k se sap de la sortida de passos del finde que ve??..
digueu algoo! apareseed! Smiley

En línia

Els pessimistes es qeixen del vent,
els optimistes esperen que canviï,
nosaltres, ajustem les veles.

Missatges: 33

Veure Perfil
« Resposta #1 el: Septembre 27, 2008, 06:35:25 pm »

Yo ya tengo la circular, me la paso Aladin, jaja
Avisame y te la paso! Wink
En línia
@lbettah*
Caps

Missatges: 439

Veure Perfil
« Resposta #2 el: Septembre 27, 2008, 07:49:18 pm »

no tamos muertos
pero la empidemia se propaga :S:S:S:S:S:S

muaaaas

a.]
En línia

"Cuando naces, todos a tu alrededor rien mientras tú lloras... Vive la vida, de forma que cuando mueras, seas tú quien ria y  todos a tu alrededor lloren..."
@lbettah*
Caps

Missatges: 439

Veure Perfil
« Resposta #3 el: Septembre 27, 2008, 07:54:10 pm »

PD...
no hi aniré a passos...
la majoria xa u sabeu,,,  Shocked Shocked

peroo... Huh? Huh?
me podríeu passar la circular per saber k em perdre ?? Cry Cry
En línia

"Cuando naces, todos a tu alrededor rien mientras tú lloras... Vive la vida, de forma que cuando mueras, seas tú quien ria y  todos a tu alrededor lloren..."
Adeta

Missatges: 631

Tengo el mundo en mis manos!

Veure Perfil
« Resposta #4 el: Septembre 28, 2008, 10:45:54 am »

no estava muerto que estava de parranda!!!

ALBiTaa perque no vens?Huh? que ta passa?Huh? no sera per unconcert!?!?? xDDD

pq os haceis mayores?

¬¬ no molais

Tongue
En línia

Construint un món millor...

SEMPRE A PUNT!!!

....AdëTã....
*sonietah*
Caps

Missatges: 226

Som l'enveja de tothom...

Veure Perfil
« Resposta #5 el: Octubre 02, 2008, 11:02:07 am »

Q?!?!?!

No se si e leido bien...

¿como? ¿k es eso de q  no vienes?  Angry

mala persona........  Cry Cry Cry

PD: Quiero VERTE!!! Y ya de paso aclaramos el asunto.
En línia

Pim Pam Pum... ¡TaNt CoM pUc!

*~·Sö(\)¡€T@·~*
Dani Ca:P

Missatges: 185

Veure Perfil
« Resposta #6 el: Octubre 05, 2008, 09:39:56 pm »

HEY PIONERS!!! KE TAL!?!??!?!?!

bueno..també haig de dir...KE TAL CLANERS!!!!?!??!?!?!  jejejej

com ha anat el pas de branca??!?!?!? heu plorat molt o ke?!??!! jjijijij  nose..expliqueme ke tal va anar...sensacions...emocions...si veu fer algo de compromís...ke veu fer....

a veure si així escriviu per fí al FORUM!!! COLLA DE GANDULS!!!!   JJAJAAJAJA

jo us explico que per aki les cosses comencen a anar millor....ens hem montat una especie de grup d companys de classe, ke som gairebé 20 persones....i amb uns me n'he anat a fer Buceig!!! a una platja de per aki, amb bombones i tot!!! i en menos de 20 minuts vem veure dues tortugues de mig metre...i les vem tocar!!! i es una "pua" xk sota l'aigua no pots parlar amb ningu...i no vaig poder cridar de l'emoció...bueno si...pero no te gaire sentit...ja menteneu...es com parlar amb algu sota la piscina....es una situació una mica inutil...jejejejeej....nomes pots fer sorollets.... pero quan vaig sortir a la superficie si ke vai fotre un crit que hem van sentir fins els de la platja!!! jijiiji

també farem sortides pel Teide, pels boscos i platjes de per aki, anirem a escalar, puenting, .... realment es una illa que dona molt de joc en aquest aspecte.....  de moment demà me'n vaig a bucejar una altra vegada...ke en menys d'una semana em treure una especie de titolillo per poder navegar amb un guia sense problemes!!! KE BÉE!!!   i segurament dissabte sortirem a veure peixos manta, aqui els hi diuen chuchos.... a mi em sona a menjar de churreria...pero ells sabran...jejejjej
(com veieu estic bastant motivat amb el buceig...) pero esque es una sensació.....AAAUUUGGHHHH!!!

ja m'explicareu que tal va la vida per allá....els que heu començat Batxiller....els que esteu donan-li caña a la musica ja sigui en concerts, tocant instruments, o sentintla a casa....xDDD    jo ke se!!! o els que els hi doneu canya en el CAU!!! ke tb es important!!!

preferiria que aquest fos el nostre mitja de comunicació....així tots podrem llegir el que escrivvim i ens ajudarà a coneixens millor!!! (si es que cal...."VOls dir que cal???" Mireia??? jejejejje....poz zi!)

apa!!! salut i força al cau!!! XDDD (k cutre)

siau gent!!!!
En línia

Sempre a Punt!
mireietta
Caps

=)

Veure Perfil
« Resposta #7 el: Octubre 06, 2008, 09:44:38 pm »

DANII!!!!! vols dir que cal?? DONCS SI QUE CAL!

per aquii tot béée!! Smiley alguns hem començat batxilleer.. jo personalmeentt.. crec que patiréé!  Undecided
m'ho haure de currar moltt! i ja estic estressada nomes pensar que em ve darrereeee!!!
pro acabara bee.. ja veuraas xD

he vist les fotos del pis! que be que vius gamberraa! pro falta la foto de la noieta am qui comparteixeees.. que CAL saber a que t'enfrontes! jejeje.. te cuiden be o keee?

i que xulu no axos del buceig?? aqui ens estem pelan de fred! jajaja! ja ens ensenyaras que has vist quan vinguem a visitartee x aiaa xD.. ens pagaras les estadees aiaa no?.. seriaa un detall! Roll Eyes

aqui? doncs la cerimònia de passos molt bé! va comesar amb un petit fallo... ja que aquest cap de setmana també venien uns altres dos caus, un de minyons i el Jaume I de barnaa.. i havien agafat els millors terrenys que hi havien, com per exemple el de l'any passat, i a nosaltres ens va tocar el terreny dels castanyers, el de sota, on MAI toca el sol i ens a les 11 del matí estavem pelant de FRED, i triem baf per la boca

aixi que els caps, van tenir el GRAN DETALL d'anar a dirli a l'home de la casa de Can Girona que no si us plau ens deixesin dormir a la casaa.. i aixi va ser! vam tenir una habitacio per raiers i llops i una altra per a pios, caps i follet, que va adoptar de MAMI a l'ESTER PIO! xD..

despres vam fer una gimcana per aconseguir cartes xifrades que contenien el gran secret de qui passava d'unitat i quins caps teniem!.. i despres per la nit vam fer la cerimoniaa amb espelmetees i tot que van acabar enmerdant el terra.. xD

als pios ens ha tocat l'albert nomes! pobret..
que leches pobret!! pobrets de nosaltres que ningu volia nar amb nosaltres!!  Sad.. amb lo bé que us ho passeuu! a que si Danii? Wink
i el diumenge vam estar parlant dels propòsits de coses que podriem fer aquest any i van sortir varies propostes molt suculentees!..  Cheesy

i.. crec que res més.. ja he escrit massa.. si t'atreveixes a llegirt-ho tot endavaant!! jejee
i els demés.. si m'he deixat algo ja direu!

ale Danii! un petóó molt molt graan!! Kiss espero que seguieixo tot tant bé com ha anat fins ara!.. pro a estudiar eeh! que pa eso tas idoo! k no vale suspender para tener la escusa de pasar otro añoo allii!  Grin

i ara la pregunta és.... I ara què farem Danii??  Grin Grin

En línia

=)

Veure Perfil
« Resposta #8 el: Octubre 06, 2008, 09:46:36 pm »

PD; m'he deixat un detall!!.. es va formar la unitat de clan!!! el que passa que de claners nomes en va passar un.. ¬¬' pro rees! tenia el suport dels pioneerss!! Cheesy

i ja no es ESTER PIOO! es ESTER CLANERAAA..
En línia

Veure Perfil
« Resposta #9 el: Octubre 07, 2008, 10:55:13 am »

Mire, t'has deixat un detallet...

A mi tmb m'han passat de branca!

Males persones... Amb lo bé Q jo estava amb els meus nens....

¿xQ hem de creixer?  Cry

M'alegro Q tot agi estigui tan bé x allà Dani =)

PASSA FOTOS!!! Q LES VOLEM VEURE
En línia

*~·Sö(\)¡€T@·~*
Adeta

Missatges: 631

Tengo el mundo en mis manos!

Veure Perfil
« Resposta #10 el: Octubre 07, 2008, 12:44:37 pm »

Como que pobrets de vosaltres perque ningu us vol¿¿¿

Si us estimem moltissim el que passa es que les altres unitats molen mes!! es broma Tongue

Pero el problema es que ningu vol ser voluntari!!! Hay que ver con la gente que no le mola eso de no cobrar xDDD

espero que no em martiritzeu l'albert i que no el feu fora como al dani que ha preferit anar a tocar tortugues que estar amb vosaltres xDDDD (jo tambe ho preferira Tongue)

AIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII AMB LO QUE US ESTIMA EN DANIEL SAN MÉS QUE A CONSELL xDD

fins dissabte pios!
En línia

Construint un món millor...

SEMPRE A PUNT!!!

....AdëTã....
gerard
Visitant
« Resposta #11 el: Octubre 07, 2008, 10:13:52 pm »

dani lleig!! se't troba a faltar tant al cau, com a les pujades mortals de Can Tomeu...  =(

però me'n alegro molt que t'ho estiguis passant tant bé ^^.
En línia
Dani Ca:P

Missatges: 185

Veure Perfil
« Resposta #12 el: Octubre 20, 2008, 12:42:42 am »

jajjajaj me n'alegro que us ho paseu tant beeee!!!!  M'ha fet mota gracia la parrafada que has fet mireia!!!realment ma agradat i ma fet emocionar;;;;sniff sniiiff;;;;jejeje

Ja us escric un altre dia una mica mes que avui es tard i dema es dilluns..... fins aviat GENT"!!!!

Molts petons per a tots els pioners!!!!! i bueno..val.e.... tb per la super clanera ESTER que obre la temporada clanera 08-09 despres de mes de 5 anys sense claaan!!!!  (por lo menos) !! 
En línia

Sempre a Punt!
mireietta
Caps

=)

Veure Perfil
« Resposta #13 el: Octubre 20, 2008, 09:14:59 pm »

ains.. Danii.. no me diguis akeestes coses que me posare vermeellaa!   Wink jejeje
la parrafada?.. hombree.. ja que ti t'hi mates.. jajaja... estava inspirada! i emocionadaa x tenir noticies del canariuu!

els grans claneers! son uns craks! xD... jo tmbe ho sere! o almenys CAP! =)

pioos!.. tik passat uns dies de molt estress!.. si no donc senyals de vida, no us preocupeu... estare tancada a casa estudiant! xD

En línia

Veure Perfil
« Resposta #14 el: Octubre 20, 2008, 11:24:04 pm »

Mire, si es consola saver-ho, ja en som dues! T.T
En línia

*~·Sö(\)¡€T@·~*
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
Agrupament Escolta Galzeran  |  Unitats  |  Pioners (Moderador: RuCen)  |  Tema: passos! « anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!