DANII!!!!! vols dir que cal?? DONCS
SI QUE CAL!
per aquii tot béée!!

alguns hem començat batxilleer.. jo personalmeentt.. crec que patiréé!

m'ho haure de currar moltt! i ja estic estressada nomes pensar que em ve darrereeee!!!
pro acabara bee.. ja veuraas xD
he vist les fotos del pis! que be que vius gamberraa! pro falta la foto de la noieta am qui comparteixeees.. que CAL saber a que t'enfrontes! jejeje.. te cuiden be o keee?
i que xulu no axos del buceig?? aqui ens estem pelan de fred! jajaja! ja ens ensenyaras que has vist quan vinguem a visitartee x aiaa xD.. ens pagaras les estadees aiaa no?.. seriaa un detall!

aqui? doncs la cerimònia de passos molt bé! va comesar amb un petit fallo... ja que aquest cap de setmana també venien uns altres dos caus, un de minyons i el Jaume I de barnaa.. i havien agafat els millors terrenys que hi havien, com per exemple el de l'any passat, i a nosaltres ens va tocar el terreny dels castanyers, el de sota, on MAI toca el sol i ens a les 11 del matí estavem pelant de FRED, i triem baf per la boca
aixi que els caps, van tenir el GRAN DETALL d'anar a dirli a l'home de la casa de Can Girona que no si us plau ens deixesin dormir a la casaa.. i aixi va ser! vam tenir una habitacio per raiers i llops i una altra per a pios, caps i follet, que va adoptar de MAMI a l'ESTER PIO! xD..
despres vam fer una gimcana per aconseguir cartes xifrades que contenien el gran secret de qui passava d'unitat i quins caps teniem!.. i despres per la nit vam fer la cerimoniaa amb espelmetees i tot que van acabar enmerdant el terra.. xD
als pios ens ha tocat l'albert nomes! pobret..
que leches pobret!! pobrets de nosaltres que ningu volia nar amb nosaltres!!

.. amb lo bé que us ho passeuu! a que si Danii?

i el diumenge vam estar parlant dels propòsits de coses que podriem fer aquest any i van sortir varies propostes molt suculentees!..

i.. crec que res més.. ja he escrit massa.. si t'atreveixes a llegirt-ho tot endavaant!! jejee
i els demés.. si m'he deixat algo ja direu!
ale Danii! un petóó molt molt graan!!

espero que seguieixo tot tant bé com ha anat fins ara!.. pro a estudiar eeh! que pa eso tas idoo! k no vale suspender para tener la escusa de pasar otro añoo allii!

i ara la pregunta és.... I ara què farem Danii??