Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Febrer 10, 2012, 11:23:57 pm
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: http://raiersaegalzeran.blogspot.com/

Notícies raiers

Agrupament Escolta Galzeran  |  Unitats  |  Pioners (Moderador: RuCen)  |  Tema: PIONERS A....TENERIFE???? « anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: PIONERS A....TENERIFE????  (Llegit 435 cops)
Dani Ca:P
Carai, aquest si que posteja!
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 185

Veure Perfil
« el: Decembre 09, 2008, 12:12:46 am »

HEYYYYY PIONERS!!!! KE TENIU EL BLOG ABANDONAT!!! AIXÓ NO POT SER!!!! qUE S'HA FET DE LES VALORACIONS DESPRES DEL CAU?!?!?!!? JA NO LES FEU PER AKI..EH??? NO VOLEU QUE SAPIGA COM S'HO MONTA L'ALBERT O KE?Huh? SINO NO EL PUC CRITICAR....CONSTRUCTIVAMENT SEMPRE...EH???  JEJEJJEE ES BROMA... PERO PODRÍEU EXPLICARVOS COSETES PER AKI..AIXÍ JO TB PODRIA FER COTIS...XP

PER CERT, ESTARIA BÉ QUE COMENCESSIU A MIRAR VOLS PER ALGUN PONT PER VENIR-VOS A LES CANARIES QUE AQUÍ HI HAN UNS QUANTS CIMS PER A QUE ELS FEM PLEGATS!!! KE AKI LES PLATJES SON MOLT LLETGES...JA HO SABEU.... JEJEJEJE  NO EN SERIO, SI MIREU ELS BITLLETS ARA SORTIRAN A MEITAT  DE PREU QUE D'AQUÍ A DOS MESOS...  MIREU KINES DATES US VAN BÉ A TOTS I COM HO FEM... OK??¿?¿?¿?!!!

JA TENIU FEINA....I HA VEURE SI PODEU SEGUIR EL FIL PER AQUI....TOTS!!!!!...PER A QUE EM PUGUI ASSAVENTAR DE COM VA I PODER INTERVENIR....

D'ALTRA BANDA EXPLICAR-VOS QUE PER AQUI LA COSA VA PROU BÉ....QUE PER A QUE US FEU UNA IDEA...JEJEJJEE...AQUEST CAP DE SETMANA EM FET UNA RUTA....(EN COTXE..EHEM.....) PER LA GOMERA, UN ALTRA ILLA DE PER AQUÍ. I QUE HEM FET EL CIM MÉS ALT, HEM FET BIBAC A LA PLATJA DOS DIES, QUE ENS HEM LLEVAT A LES 10 DEL MATÍ I LA GENT SORTIA COM FLORETES DE TOTS CANTONS DE LA PLATJA...DE SOTA LES PEDRES...I QUE LA MAJORIA ENS ATRAVIEM A BANYAR-NOS (6 DE DESEMBRE) A  LA PLATJA...  ESTO SON LAS CANARIAS, MIS NIÑOS.....JAJAJAJJAJA!!!

UNA FORTA ABRAÇADA A TOTS!!

pd:NO OBLIDEU LA FEINA QUE US HE ENCARREGAT...EH??!?!?!! MOLT IMPORTANT!!!!!
En línia

Sempre a Punt!
mireietta
Caps

Missatges: 261

=)

Veure Perfil
« Resposta #1 el: Decembre 09, 2008, 08:59:42 pm »

DANII!! quina iluu saber de tuu!  Grin
per aquii? bueno de moment tot bee! novetats?? poquees... tenim nous pioneers.. tres noieets i la Helena que crec k tu ja coneixies.. el miguel ens ha abandonaat i el Gerard farà un BOOM en la seva carrera musical! (pro no entraré en detalls, això t'ho ha d'explicar ell!  Tongue)

valoracioonss? puees.. el cau sense tu ja no es el mateix!! pro seguim passant-ho béé!!.. l'altre dia l'albert em va deixar com a "cap" xk ell arribava tard... i ningu no em va fotre ni cas, però bé, va ser poca estona per sort,

l'Albert se n'ensurt molt béé.. o almenys això creieeem! xD
la setmana que vé tenim la fira de Nadal, ens toca anar a passar fred tu!.. pro uaaii..

ens convides a Tenerifee???  Cool buff!!! seria molt xulooo fer una excursioneta cap allaa!  Cheesy i tan i tan! hi nirem encantats! només falta trobar moment i perparar-s'ho bé!

doncs res, vaig a seguir estudiant.. STRES STRES STRES!!!!!! Vols dir que cal tenir tants exameens?  Perquè JO crec que no eeh!

Un petó super fort Dani!  Kiss Grin
En línia

Els pessimistes es qeixen del vent,
els optimistes esperen que canviï,
nosaltres, ajustem les veles.

Missatges: 261

=)

Veure Perfil
« Resposta #2 el: Decembre 09, 2008, 09:05:17 pm »

PD; alla, platja no gairee noo? mentre aquii passem un fred del miil! debem estar a 50 graus sota zero!! brbrbrbr! (tremolor) xD

per cert Dani, i tu vens a Nadal noo?
xk per Nadal, cada ovella al seu corral!  Cheesy
En línia

Els pessimistes es qeixen del vent,
els optimistes esperen que canviï,
nosaltres, ajustem les veles.
« Resposta #3 el: Decembre 10, 2008, 10:54:48 pm »

-50º diu... això no t'ho creus ni tu! Estem més glaçats què... bé, és igual, que si no espantarem al Dani i no voldrà venir xD.

Doncs el BOOM és que part dels Pioners, una Clanera, una Cap, un murcià i un Excap em van regalar una gravació d'una cançó!^^

Per cert, no em sembla bé que no m'agreguis al Facebook! Cry
 Wink Tongue

I no sé que més dir-te, així en públic costa força dir segons què  Embarrassed

Se't troba molt a faltar! Així que aviam quan deixes de fer de Cap a distància i vens! (almenys per Nadal eh Smiley)

Una abraçada i un petó molt fort!

Gerard
En línia
@lbettah*
Caps

Missatges: 439

Veure Perfil
« Resposta #4 el: Decembre 11, 2008, 07:13:30 pm »

em sembla molt injust que des de que estic al cau sempre proposi fer bivac
i ara t'envas i ho fas tu a la platja ñeñeñe!!!

weno que m'analegru molt de que estiguis be...
per aquí tots els que hem consten que estem al batxi
nem molt molt molt molt ESTRESATS!!

però diuen que així es la vida del estudiant  Angry

un petonas dani  Kiss

avere si vens per nadal  Wink
En línia

"Cuando naces, todos a tu alrededor rien mientras tú lloras... Vive la vida, de forma que cuando mueras, seas tú quien ria y  todos a tu alrededor lloren..."
*sonietah*
Caps

Missatges: 226

Som l'enveja de tothom...

Veure Perfil
« Resposta #5 el: Decembre 26, 2008, 10:40:17 pm »

Hola Dani!!*

Ee Q et parla una SUPER-CAP de FOLLETS! (q molem mogollon) xD!!

Com estàs?
Jo acavo ara mateix de llegir aquest apartat.  (no tinc temps, vaig mol estresada tota la setmana T.T) "cole+altres activitats"
i a sobre no em deixen descansar ni x Nadal tu "curs monis" xD 

Demà altre cop al curset. Ens han deixat 3 dies de festa.

Bueno, dir-te... Lo mateix Q t'han dit x aki els PIOS i... Que tenim ganes de veure't (no només nosaltres, si no tots "PIOS i CAPS basicament")

Petons, i FINS MOLT AVIAT!!!
En línia

Pim Pam Pum... ¡TaNt CoM pUc!

*~·Sö(\)¡€T@·~*
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
Agrupament Escolta Galzeran  |  Unitats  |  Pioners (Moderador: RuCen)  |  Tema: PIONERS A....TENERIFE???? « anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió

Impulsat per MySQL Impulsat per PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 vàlid! CSS vàlid!