|
|
|
|
|
|
BoB
Principiant

Desconnectat
Missatges: 18

|
 |
« Resposta #3 el: Abril 10, 2007, 07:30:48 pm » |
|
oti tu!!! jajaja tan jovenets i tenen les ormones alterades ja?  eso fijo ke es kulpa del Rucen!! jjajaja no hombre no !! jajaja por ciero ara ke me akuerdo Rucen!!!! lo del fotolog ya lo hablaremos... jejeje pero si entradas gratis te tendre pa ti i lo demas pues... ya lo hablamos jejejeje be gent!! kuidevos tots mooolt!!! records!! Agur...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
..*kááthÿ*
Carai, aquest si que posteja!

Desconnectat
Missatges: 266

xx__..*Crazy angel..*?
|
 |
« Resposta #4 el: Abril 10, 2007, 07:51:10 pm » |
|
aber "Antes" (rucen) quando será buestra cita doble (: tu el jordi y el adri)?pero cuidadin con el adri k tiene celos d ti i el jordi!!!!!!!!!!!!!!!!! jejej weno :-*chao 
|
|
|
|
|
En línia
|
Crazy angel...* The walls are coming closer Myself is fade away I want to find your shadow I reach to see you face You're not here Are you here? The W0Rld is crashing D0wn[...] ..Kate.. 
|
|
|
|
|
.~*@n¡TA*~.
Principiant

Desconnectat
Missatges: 6

*I LOVE MY FULARD*
|
 |
« Resposta #6 el: Abril 12, 2007, 10:49:16 pm » |
|
Ola Jo crec q la noia del cor del galzeran... Era... la QUERALT!!* (no+ o crec) wenu, no digeu q no e nat xq no volia, va se per culpa de l'asma k em va donar la nit avans !! i tembe pel temps k feia, per k em podria haver posat pitjo... vueno ya m'exlikareu el k eu fet als camapas !! kina rabia em va fer no podere anar!! adeu llops!!* .~*@n&tA*~. 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
..*kááthÿ*
Carai, aquest si que posteja!

Desconnectat
Missatges: 266

xx__..*Crazy angel..*?
|
 |
« Resposta #8 el: Abril 13, 2007, 10:11:43 pm » |
|
|
|
|
|
|
En línia
|
Crazy angel...* The walls are coming closer Myself is fade away I want to find your shadow I reach to see you face You're not here Are you here? The W0Rld is crashing D0wn[...] ..Kate.. 
|
|
|
|
|
|
|